تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴
جالب است ۰
رئیس اتحادیه نوشت‌افزار با اشاره به عرضه مناسب و با کیفیت کالا گفت: کمبودی در بازار مهر ماهی لوازم‌التحریر وجود ندارد و تنها قیمت محصولات با توجه به رشد قیمت ارز، روند صعودی قابل توجهی گرفته است.
کمبودی در بازار لوازم‌التحریر نیست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،موسی فرزانیان در رابطه با بازار لوازم‌التحریر در یک هفته اخیر، اظهار کرد: خرید برای لوازم‌التحریر فصل مدارس در سال جاری دیرتر از سالهای گذشته آغاز شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار بیان کرد: اوج خریدهای نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در یک هفته اخیر انجام شده و کمبودی در زمینه نوشت‌افزار و دفتر نبوده و کالا در دسترس بوده است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت لوازم‌التحریر تحت تاثیر نوسان ارز قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به طور میانگین قیمت انواع نوشت‌افزار و دفتر با رشد قیمت ارز از 4 هزار تومان به 12 هزار تومان، با رشد 3 برابری مواجه شده است.

فرزانیان تنوع کالایی را قابل قبول دانست و گفت: 50 درصد محصولات عرضه شده در بازار تولید داخلی و 50 درصد دیگر محصولات، وارداتی هستند که خوشبختانه کیفیت عموم کالاها قابل قبول است.

وی بیان کرد: در گذشته تاکید شد که یکی از اصلی‌ترین معضلات بازار لوازم‌التحریر عرضه کالای ته لنجی و بازارچه‌های مرزی به نام کالای برند و با کیفیت است که ضرر و زیانی را برای مصرف‌کننده نهایی به همراه دارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciuqaw.t1a552bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین