کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحریم چهار شرکت برای حمل نفت ونزوئلا به کوبا

3 مهر 1398 ساعت 14:14

وزارت خزانه داری آمریکا چهار شرکت کشتیرانی نفت و چهار نفتکش را به دلیل حمل نفت و محصولات نفتی ونزوئلا به کوبا تحریم کرد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، وزارت خزانه داری آمریکا شرکت قبرسی کاراویل ترانسپورت که نفتکشهای کارلوتا و ساندینو را اداره می‌کند و همچنین شرکت پانامایی تروکانا ورلد که مالک نفتکش پشن است و شرکت توواز دولوپمنت که مالک کشتی ساندینو است را هدف تحریم قرار داد. نفتکش جیرالت و شرکت پانامایی بلولین که مالک آن است نیز در این فهرست دیده می‌شوند.

طبق آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت ونزوئلا در اوت به 750 هزار بشکه در روز در مقایسه با 1.6 میلیون بشکه در روز در ژانویه سال 2018 رسید.

"اس اند پی گلوبال پلاتس آنالیتیکس" انتظار دارد تولید ونزوئلا تا دسامبر سال 2020 به 650 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کند.

طبق یک گزارش فنی که از سوی "اس اند پی گلوبال پلاتس" مشاهده شده، تولید نفت منطقه "اورینوکو بلت" ونزوئلا به 246 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده است که معادل 18.9 درصد حداکثر ظرفیت تولید 1.3 میلیون بشکه در روز این منطقه است.

سطح تولید شرکت نفتی PDVSA ونزوئلا و شرکایش در منطقه "اورینوکو بلت" به دلیل عدم وجود نفتکشها برای صادرات نفت خام و مازاد ذخایر نفت در پایانه‌های نفتی دریایی، کاهش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش پلاتس، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا سه شنبه هفته جاری اعلام کرد آمریکا همچنان اقدامات شدیدی علیه دولت نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اتخاذ می‌کند.


کد مطلب: 54637

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/54637/تحریم-چهار-شرکت-حمل-نفت-ونزوئلا-کوبا

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir