تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲
جالب است ۰
سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید که برای برد و فراموش کردن شکست سنگین مقابل پیکان به مصاف شاهین می‌روند.
خطیبی: می‌خواهیم شاهین را ببریم تا از نظر روحی بهتر شویم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ضعیف‌ترین بازی تیم ما تاکنون مقابل پیکان بود. البته اعتقاد دارم که اگر دو توپ دقایق ابتدایی‌مان به گل تبدیل می‌شد، شرایط بازی فرق می‌کرد. ما تاکنون بازی‌های قابل قبولی انجام دادیم و در بازی فردا با آمادگی ظاهر می‌شویم. ان‌شاءالله بازی فردا خوب و جان‌دار باشد و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او افزود: هفته گذشته خود پیکان هم انتظار چنین بازی‌ای را نداشت. در هر صورت بازیکن یک روز عملکرد خوب دارد و ممکن است یک روز، روز خوبش نباشد. در کل بازی با پیکان را فراموش کردیم و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم. باخت هفته گذشته گردن من بود و هدف ما بعد از بازی با پیکان، بازی با شاهین است. ما به فکر جبران هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز را به دست بیاوریم تا از نظر روحی و روانی بهتر شویم. برای بازی با شاهین، بابک مرادی مصدوم است اما محروم نداریم. البته احتمالا مرادی را هم در بازی فردا داشته باشیم و وضعیتش مشخص نیست.

سرمربی ماشین‌سازی در پایان گفت: در ایران روان‌شناسی تخصصی فوتبال نداریم اما ما به دنبال یک روان‌شناس تخصصی فوتبال هستیم تا به ما کمک کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcba0bs.rhbafpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین