تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۲
جالب است ۰
مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار:

معوقات کارگران هفت تپه بزودی پرداخت می‌شود

پرداخت حقوق و دستمزد معوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در آینده نزدیک
معوقات کارگران هفت تپه بزودی پرداخت می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،کریم یاوری درباره آخرین وضعیت کارگران شرکت نیشکر هفت تپه گفت: با همت و تلاش و همدلی کارگران شریف و زحمتکش کشت و صنعت نیشکر هفت تپه این بنگاه اقتصادی در حال تولید و فعالیت است.

وی ادامه  داد: کارفرمای واحد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا معوقات و مطالبات کارگران را به زودی پرداخت و حقوق کارگران به هنگام و در موعد مقرر و روال شرکت پرداخت شود.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار تاکید کرد: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی باید توسط کارفرمایان و مالکان و مدیران بنگاه  حل و فصل شود و پس از آن دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی و صادر کننده  مجوز باید نهایت همراهی و همکاری برای حل  مشکل را مبذول و نهایتاً موضوع به کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار احاله و تصمیم گیری برای کمک به واحد اتخاذ شود.

یاوری افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در موارد ضروری می تواند در گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌ها تصمیمات خوبی برای اقدامات  مفید و موثر را به عمل  آورد.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دستور وزیر کار رصد و پیگیری و حل و فصل مشکلات بنگاه‌ها در جهت صیانت از نیروی کار، تثبیت اشتغال و پایداری تولید مستمراً در دستور کار تمام همکاران در سراسر کشور قرار داشته با دقت و جدیت موضوع پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته بسیج جا دارد از همه کارگران بسیجی که جوانمردانه از سنگر تولید به سنگرهای دفاع مقدس مشتاقانه شتافتند و تعدادی از این عزیزان به خیل شهیدان پیوستد قدردانی و یادشان را گرامی بداریم و امروز هم کارگران عزیز در سنگر کارخانه ها در بنگاه‌های اقتصادی با تمام وجود برای تولید تلاش و جدیت دارند و برای رفع مشکلات با کارفرمایان نهایت همکاری و همراهی را به عمل بیاورند.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار گفت: در شرایط اقتصادی موجود و تحریم‌های ظالمانه باید همه دست به دست هم بدهیم دولت، کارگر، کارفرما و همه دست اندرکاران عرصه کارو تولید تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم. با همدلی و همراهی و همکاری مجدانه و موثر کارگران و کارفرمایان حل و فصل مشکلات راحت تر صورت می‌پذیرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd590k.yt0ox6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین