کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته آینده آغاز می‌شود

ثبت نام آزمون فراگیر نهادهای اجرایی کشور

6 شهريور 1398 ساعت 16:50

از اوایل هفته آینده ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی نهادهای دولتی شروع می شود.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سیدصدرالدین صدری نوش‌آبادی اظهار داشت: در این آزمون  ۱۸ هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش و ۱۰ هزار نفر جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بقیه جذب دیگر دستگاه های دولتی متقاضی می شوند.

وی یادآور شد: از  ۱۸ هزار مجوز استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون  چهار هزار مجوز مربوط به دوره های قبل بود که تاکنون جذب نشد و ۱۲ هزار مجوز جدید می باشد و ۲ هزار مجوز فقط برای استان سیستان و بلوچستان است.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد با اشاره به برگزاری دو نوبت آزمون های مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در هر سال گفت:

 در رابطه با جذب نخبگان قانون خاصی وجود ندارد اما شرکت همه افراد متقاضی در این آزمون مشترک الزامی است.

صدری نوش آبادی بیان داشت: اداره‌های دولتی تا درصد مشخصی می‌توانند افراد را در قالب قرارداد کار معین برای مدت یک سال بکار گیرند و در زمان حاضر هیچ قانونی وجود ندارد که بتوان این افراد را تبدیل وضعیت کرد.

وی با اشاره به برگزاری هر ساله جشنواره شهید رجایی گفت: به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت بزرگوار ایران و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف ، در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

 معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با استناد به آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوطه، نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی را اهداف اصلی این جشنواره برشمرد.

وی تصریح کرد : در جشنواره شهید رجایی امسال دستگاه­ های برتر با انتخاب حداکثر سه دستگاه از بین وزارتخانه‌ها و سازمان­های مستقل زیر نظر رییس ­جمهور که بالاترین امتیاز یا بیشترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب نمایند، صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سه نهاد، انتخاب ۲ دستگاه که بالاترین امتیاز یا بیشترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در شاخص‌های عمومی کسب نمایند و انتخاب ۲ دستگاه که بالاترین امتیاز یا میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در شاخص‌های اختصاصی کسب نمایند انجام می شود.

صدری نوش آبادی خاطرنشان کرد:  انتخاب دستگاه­های اجرایی در محورهای خاص از قبیل؛ توسعه دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سرمایه‌گذاری بر حسب مقتضیات آن نهادها صورت می گیرد و در شهرستان های هر استان با نظر فرمانداران یک دستگاه برتر  معرفی می شود.

 


کد مطلب: 54550

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/54550/ثبت-نام-آزمون-فراگیر-نهادهای-اجرایی-کشور

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir