تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰
جالب است ۰
از اوایل هفته آینده ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی نهادهای دولتی شروع می شود.
ثبت نام آزمون فراگیر نهادهای اجرایی کشور
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سیدصدرالدین صدری نوش‌آبادی اظهار داشت: در این آزمون  ۱۸ هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش و ۱۰ هزار نفر جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بقیه جذب دیگر دستگاه های دولتی متقاضی می شوند.

وی یادآور شد: از  ۱۸ هزار مجوز استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون  چهار هزار مجوز مربوط به دوره های قبل بود که تاکنون جذب نشد و ۱۲ هزار مجوز جدید می باشد و ۲ هزار مجوز فقط برای استان سیستان و بلوچستان است.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد با اشاره به برگزاری دو نوبت آزمون های مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در هر سال گفت:

 در رابطه با جذب نخبگان قانون خاصی وجود ندارد اما شرکت همه افراد متقاضی در این آزمون مشترک الزامی است.

صدری نوش آبادی بیان داشت: اداره‌های دولتی تا درصد مشخصی می‌توانند افراد را در قالب قرارداد کار معین برای مدت یک سال بکار گیرند و در زمان حاضر هیچ قانونی وجود ندارد که بتوان این افراد را تبدیل وضعیت کرد.

وی با اشاره به برگزاری هر ساله جشنواره شهید رجایی گفت: به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت بزرگوار ایران و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف ، در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

 معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با استناد به آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوطه، نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی را اهداف اصلی این جشنواره برشمرد.

وی تصریح کرد : در جشنواره شهید رجایی امسال دستگاه­ های برتر با انتخاب حداکثر سه دستگاه از بین وزارتخانه‌ها و سازمان­های مستقل زیر نظر رییس ­جمهور که بالاترین امتیاز یا بیشترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب نمایند، صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سه نهاد، انتخاب ۲ دستگاه که بالاترین امتیاز یا بیشترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در شاخص‌های عمومی کسب نمایند و انتخاب ۲ دستگاه که بالاترین امتیاز یا میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در شاخص‌های اختصاصی کسب نمایند انجام می شود.

صدری نوش آبادی خاطرنشان کرد:  انتخاب دستگاه­های اجرایی در محورهای خاص از قبیل؛ توسعه دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سرمایه‌گذاری بر حسب مقتضیات آن نهادها صورت می گیرد و در شهرستان های هر استان با نظر فرمانداران یک دستگاه برتر  معرفی می شود.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdciuwaw.t1a5w2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین