تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
جالب است ۰
سرمربی سرشناس فرانسوی با تیم ملی فوتبال عربستان به توافق نهایی رسید و با قرادادی دو سال و نیمه رسماً هدایت این تیم را برعهده گرفت.
رنار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،همچنان که پیش‌بینی می‌شد هروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش بعد از فسخ قرارداد با این تیم هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده گرفت.

هدایت عربستان را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوان آنتونیو پیتسی آرژانتینی برعهده داشت. او به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد و از آن زمان تا الان تیم عربستان بدون مربی بود تا اینکه مسوولان فوتبال عربستان با رنار به توافق نهایی رسیدند.

قرارداد هروه رنار با تیم ملی فوتبال عربستان دو سال و نیمه است و به این ترتیب تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت عربستان را برعهده خواهد داشت.

رنار مربی بسیار شناخته شده‌ای در فوتبال آفریقا است. او نخستین مربی در تاریخ فوتبال آفریقا است که توانسته با دو تیم متفاوت قهرمان جام ملت‌های آفریقا شود تا جایی که با دو تیم زامبیا و ساحل عاج عنوان قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورده است.

این مربی فرانسوی با تیم ملی فوتبال مراکش هم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد و در دیدار نخست برابر ایران تن به شکست داد تا از صعود به دور بعد بازماند.

او در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ هم هدایت مراکش را برعهده داشت که تیم او نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcai6nm.49nym15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما