تاریخ انتشار :شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۴
جالب است ۰
مسعود قاسمی گفت: مشکلی برای اعزام کوهیان به جام‌جهانی وجود ندارد و او در کنار تیم ملی عازم چین می‌شود.
سرپرست تیم ملی بسکتبال: اعزام کوهیان به جام‌جهانی بسکتبال حتمی است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،چند روزی بود که خبرهایی در مورد عدم اعزام فرزاد کوهیان مربی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال به همراه ملی‌پوشان به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ در چین به گوش می‌رسید که مسعود قاسمی عصر امروز (چهارشنبه) ۲ مرداد ماه این خبر را تکذیب کرد.

سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران در این مورد به ایسنا گفت: بدون شک و حتما در رقابت‌های جهام‌جهانی ۲۰۱۹ چین در خدمت فرزاد کوهیان هستیم و او به همراه تیم ملی عازم مسابقات خواهد شد. مشکلی برای این موضوع وجود ندارد و همیشه چنین شیطنت‌هایی برای حاشیه سازی وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا کوهیان کنار تیم در رقابت‌های تدارکاتی برون مرزی نیز حاضر خواهد شد؟ تصریح کرد: متاسفانه کوهیان مشکلات کاری داشت و نمی‌توان این موضوع را صد در صد اعلام کرد، اما ما همه تلاش خود را می‌کنیم که در کنار تیم باشد. باز هم باید بگویم در این ۲۰ تا ۳۰ سالی که در بسکتبال هستیم، همیشه این شیطنت‌ها وجود دارد، اما مطمئنا مشکلی برای اعزام کوهیان به چین وجود ندارد.

قاسمی در مورد اسپانسر تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه این مشکل هم برطرف شده و فدراسیون مانند همیشه برای اعزام‌ها مشکل ندراد. ان‌شاءالله با ثبت شدن لوگوی اسپانسر روی پیراهن تیم ملی، اهالی بسکتبال اسپانسر مد نظر را خواهند شناخت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjmvei.uqexxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین