تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
جالب است ۰
فعالیت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در زمینه صدور ضمانت نامه ها برای واحدهای تولیدی سال گذشته به نسبت سال 94 حدود 66 درصد رشد داشته است.
رشد ۶۶ درصدی فعالیت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، 

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: فعالیت های این صندوق در زمینه صدور ضمانت نامه ها برای واحدهای تولیدی سال گذشته به نسبت سال 94 حدود 66 درصد رشد داشته است.  محمدحسین مقیسه  با اشاره به اینکه صندوق ضمانت هیچ محدودیتی برای ارایه خدمات ضمانتی به واحدهای تولیدی ندارد، اظهار کرد: این صندوق سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و پس از تدوین اساسنامه، آیین نامه‌ها و فرایند‌ها، سال 86 اولین ضمانت نامه خود را صادر کرد.
وی با بیان اینکه یک هزار ضمانت نامه به ارزش چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از سال 86 تاکنون در این صندوق صادر شده است ، افزود: ضمنا در مدت یاد شده ۲۸۵ فقره ضمانت نامه به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تمدید شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته شاهد افزایش 66 درصدی فعالیت صندوق به نسبت سال 94 در زمینه صدور ضمانت نامه بوده ایم، تاکید کرد: برنامه ریزی برای افزایش پوشش 100 درصدی ضمانت در سال 96 در دستور کار این صندوق است که در پنج ماه ابتدایی سال جاری این امر محقق شده است.
مقیسه اضافه کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری تمامی فرایندهای صندوق الکترونیکی شده که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به صندوق نیست.
وی تاکید کرد: ایلام جزو استان هایی است که از ظرفیت صندوق به خوبی استفاده کرده و مقام سوم دریافت ضمانت از صندوق را در کشور کسب کرده است، ضمن اینکه سال گذشته 47 میلیارد ریال خسارت توسط صندوق به استان پرداخت شد که از این نظر استان ایلام رتبه دوم دارد.
مقیسه گفت: طرحهای ایجادی رتبه اول در پرداخت خسارت را دارند.
وی نرخ کارمزد صندوق ضمانت در سال اول را یک و نیم درصد و در سال های بعد 25 صدم درصد اعلام کرد و گفت: حداکثر میزان ضمانت برای صنایع کوچک سه میلیارد ریال است که برای مناطق محروم تا 88 درصد ضمانت قابل پذیرش است.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.3awct1apubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما