تاریخ انتشار :جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴
جالب است ۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه موضوع ته‌لنجی در اختیار گمرک است و به این سازمان مربوط نمی‌شود، گفت: سازمان مناطق آزاد سهمی در قاچاق کالا ندارند.
مناطق آزاد سهمی در قاچاق ندارند/بازار ته‌لنجی در اختیار گمرک است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در مورد مقوله ته‌لنجی و صحبت‌های احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۴ مبنی بر اینکه نگاه به ته‌لنجی‌ها قاچاق‌محور نیست اما ۱۷ ماه بعد از این سخنان به سختی توسط دولت او با این مساله برخورد شد، اظهار کرد: ته‌لنجی موضوعی است که در اختیار گمرک است و سازمان منطقه آزاد از آن اطلاعی ندارد.

وی ادامه داد: ته‌لنجی‌ها در کنار اسکله پهلو می‌گیرند و خروجی آنها از درب اصلی گمرک بوده که خارج از منطقه است بنابراین هیچ داده و اطلاعاتی در ارتباط با ته‌لنجی‌ها در سازمان منطقه آزاد وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه ته‌لنجی در محدوده منطقه آزاد چابهار وارد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ته‌لنجی‌ها از اسکله مستقیما به سرزمین اصلی می‌روند و مسائل مرتبط با آنها به گمرک مربوط می‌شود.

کردی همچنین در پاسخ به میزان قاچاق در منطقه آزاد چابهار با توجه به شرایط ویژه مرزی که این منطقه دارد و نیز نزدیکی به سطح دریا، گفت: قاچاق و مناطق آزاد یک تعریف خاص دارد و شامل کالاهای ممنوعه و کالاهایی است که ساخت رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: تعداد درب‌های خروجی در منطقه دو مورد است که با دوربین و نیروی انسانی توسط گمرک و نیروی انتظامی کنترل می‌شود و سازمان منطقه آزاد سهمی در قاچاق کالا ندارد.

منبع: ایسنا

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.50k2yt0xja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما