تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
جالب است ۰
کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با انتقاد از میزبانی ایتالیا در یونیورسیاد دانشجویان جهان، گفت: ما در حالی به فرانسه باختیم که یک بار هم در این زمین تمرین نکردیم و محل تمرین‌مان هم وضعیت افتضاحی دارد.
کاپیتان والیبال دانشجویان: امکانات ایتالیا بسیار ضعیف است!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مصطفی کارخانه پس از شکست تیم ملی والیبال دانشجویان ایران مقابل فرانسه در بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان، گفت: شرایط سخت بود و ما یک بار هم در این زمین تمرین نکردیم. من نمی‌دانم این چه وضع میزبانی است که ایتالیا دارد. ما در جایی تمرین کردیم که وضعیتش افتضاح است و هیچ امکاناتی ندارد. ایتالیا این ادعا را دارد که مهد والیبال جهان هستند اما امکانات‌شان در حد کشورهای فقیر هم نیست!

کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران افزود: فرانسوی‌ها در این بازی واقعاً خوب بودند و ما را غافلگیر کردند. پس از شکست در دو ست نخست بازی ما هم توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و به بازی برگردیم اما در ست پنجم اشتباهاتی داشتیم که در نهایت شکست خوردیم. می‌توانستیم فرانسه را شکست دهیم اما به هر حال بازی است و آن طور که می‌خواستیم برنامه‌های‌مان در ست پنجم پیاده نشد.

وی خاطرنشان کرد: با یک باخت ناامید نمی‌شویم و قطعاً هنوز هم یکی از شانس‌های صعود از گروه‌مان هستیم. در گروه بسیار سختی قرار داریم و باید با تیم‌های قدرتمند لهستان، برزیل و کانادا نیز بازی کنیم. بازی بعدی ما با لهستان است که توانست برزیل را ۳ بر صفر شکست دهد و تیم بسیار خوبی است.

کارخانه در پایان با بیان این که قطعاً در بازی بعدی برای برد به میدان می‌رویم، گفت: این بازی به هماهنگی و انسجام تیمی ما کمک زیادی کرد و قطعاً در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر خواهیم شد. امیدوارم با دعای خیر مردم مقابل حریفان‌مان به پیروزی برسیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchqqnm.23niqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما