تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵
جالب است ۰
طبق اعلام پزشک تیم ملی والیبال ایران، مصدومیت مچ پای محمد موسوی در جریان بازی با آرژانتین تشدید شده و به احتمال زیاد امیر غفور نیز دیدار امروز تیم ملی با ژاپن را از دست خواهد داد.
غفور و معنوی‌نژاد بازی با ژاپن را از دست دادند/ احتمال غیبت محمد موسوی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت مصدومان ایران گفت: در بازی آرژانتین ۳-۴ مصدوم داشتیم. پای آقای معنوی‌نژاد روی پای آقای موسوی رفت و پیچ‌خوردگی پیش آمد که ابتدا مشکوک به ترک خوردگی بودیم اما امروز آزمایشات انجام شد و مشخص گردید که شکستگی نداریم اما او دچار کشیدگی تاندون شده و بازی با ژاپن را از دست می‌دهد اما تلاش می‌کنیم تا به دیدارهای ارومیه برسد.

او درباره وضعیت موسوی تصریح کرد: مصدومیت قدیمی مچ پای آقای موسوی در یک حرکت دوباره تشدید شد و او تحت درمان قرار دارد. تا این لحظه نمی‌توانیم درباره‌ی او قطعی صحبت کنیم و در هنگام گرم کردن، وضعیت او مشخص می‌شود.

افروزی در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: پوریا فیاضی نیز مشکل جزئی داشت که برطرف شده و می‌تواند با تصمیم کادر فنی تیم را همراه کند. آقای غفور نیز در جریان ست چهارم دیدار با آرژانتین دچار اسپاسم کمر شدند و تحت درمان قرار دارند اما شانس زیادی برای حضور در دیدار با ژاپن ندارند.

 تیم ملی والیبال ایران امروز ساعت ۱۴:۱۰ در آخرین بازی هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به مصاف تیم ملی ژاپن (میزبان) خواهد رفت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjatei.uqe8tzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین