تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
جالب است ۰
با بیان اینکه "کادر فنی بانوان را تقویت می‌کنیم"

طباطبایی: ۱۵ میلیارد تومان هزینه راه‌یابی کاراته به المپیک است

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه کاراته مسیر دشواری را برای کسب سهمیه کامل المپیک در پیش دارد، گفت: تا پایان سال ۱۶ اعزام بین المللی داریم که در مجموع کسب سهمیه کامل المپیک ۱۵ میلیارد تومان هزینه دارد.
طباطبایی: ۱۵ میلیارد تومان هزینه راه‌یابی کاراته به المپیک است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سید حسن طباطبایی ، با اشاره به مسیر دشوار کاراته ایران برای کسب سهمیه کامل المپیک، اظهار کرد: کاراته سال بسیار مهمی را پیش رو دارد چرا که سال قبل از المپیک است و تمام کشورها برای کسب سهمیه به میدان می آیند. بعد از سال‌ها کاراته برای اولین بار المپیکی شده و یک مسئولیت تاریخی بر عهده ورزشکاران، مربیان و فدراسیون کاراته است. امیدوارم بتوانیم این مسیر سخت را با موفقیت به پایان برسانیم و سربلند باشیم.

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تیم ایران تاکنون در مسابقات مختلف کسب سهمیه المپیک، عملکرد خوبی داشته افزود: در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم حداکثر سهمیه را بگیریم، البته در بخش تیم ملی دختران بدلیل اینکه تجربه بین‌المللی کمتری نسبت به تیم پسران دارند، ضعیف‌تر هستیم و به لحاظ رنکینگ نیز با پسران تفاوت دارند، اما با این وجود تمام سعی ما این است دختران نیز در تمامی تورنمنت‌ها حاضر شوند تا از این بابت دچار مشکل نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج بدست آمده در مسابقات مختلف آیا از عملکرد سرمربی تیم ملی بانوان رضایت دارد یا خیر، گفت: درصدد این هستیم که کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم و با ۳ یا ۴ مربی نیز وارد مذاکره شده‌ایم تا با نظر سرمربی و نایب رییس بانوان فدراسیون بهترین تصمیم را بگیریم. با همه این اوصاف در بخش بانوان نا امید نیستیم و با همه توان‌مان تلاش می‌کنیم. موسوی از قهرمانان سابق و مربیان با تجربه ماست اما لازم است کادر فنی تقویت شود تا این مسیر سخت را با موفقیت بیشتر به پایان برسانیم.

طباطبایی با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی کاراته مردان ایران، گفت: در بخش آقایان نتایج بدست آمده رضایت بخش بوده و مسیر نیز کاملاً مشخص است، مسابقات زیادی در پیش داریم و باید با تمرکز به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

رییس فدراسیون کاراته در ادامه گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۶ اعزام تا پایان سال داریم، گفت: از ابتدای سال سه اعزام به مراکش، استانبول و شانگهای داشتیم. به هر حال با توجه به شرایط اقتصادی کشور که تحت تحریم‌های ظالمانه است، کار بسیار سختی برای تامین هزینه‌های اعزام وجود دارد اما با این وجود با همدلی میان فدراسیون، اهالی کاراته، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌توانیم در این شرایط نیز امور را پیش ببریم. هدف ما این است ضمن اینکه لطمه‌ای به اعزام‌ها وارد نشود، حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشیم و با حداقل نفرات که حضورشان ضروری است اعزام داشته باشیم اما برای ورزشکارانمان تلاش می‌کنیم چه در بخش آقایان و یا بانوان با ظرفیت کامل در مسابقات بین‌المللی حاضر شویم.

وی برآورد هزینه‌های این میزان از اعزام‌ها نیز خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان هزینه راهیابی کاراته ایران به المپیک تا پایان سال ۲۰۱۹ و بر اساس تقویم فدراسیون جهانی است. در سال ۲۰۲۰ نیز پیش از آغاز المپیک ۵ یا ۶ اعزام باید داشته باشیم که در این میان برخی اعزام‌ها مثل شیلی هزینه سنگینی دارد. درباره تامین منابع مالی دغدغه داریم اما جای نگرانی نیست و امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم از این مسیر دشوار به سلامت عبور کنیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciqpaw.t1arp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین