تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
جالب است ۰
رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران

تخلفات شهرداری تبدیل به عرف شده

رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران گفت: تخلفات شهرداری تبدیل به عرف شده و برخورد با آنها عرفی بزرگتر را می طلبد
تخلفات شهرداری تبدیل به عرف شده
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمد سالاری با بیان اینکه برخی تخلفات شهرداری تبدیل به عرف شده و برخورد با آنها عرفی بزرگتر را می طلبد افزود: در کنار کمیسیون ماده صد شهردار ی، کمیسیون توافقاتی در مناطق بوجود آمده که به راحتی احکام قطعی کمیسیون ماده صد را لغو و به نحو دیگری توافق صورت  می گیرد که تخلف در تخلف را بوجود می آورد.
وی افزود: یکی از دلایل عدم تحقق مفاد طرح تفصیلی شهر تهران، تخلفات گسترده ساختمانی در شهر تهران می باشد. هرساله تعداد قابل توجهی پرونده تخلفات ساختمانی از مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای رسیدگی و صدور آرا به کمیسیو نهای ماده صد ارجاع می گردد، آمارها نشان می دهد، بیش از تعداد پروانه هایی که هر ساله در مناطق 22 گانه شهرداری صادر می گردد، پرونده تخلفات ساختمانی به کمیسیو ن های ماده صد ارجاع می شود.
به گفته او، بیشترین تخلفات و مهمترین آنها در مناطقی از شهر تهران که ارزش افزوده بیشتری برای ذینفعان و شهرداری به لحاظ درآمدزدایی دارد صورت پذیرفته است.

سالاری گفت: این مقدار تخلف ساختمانی نزدیک به 70 هزار نفر در طول یکسال به جمعیت تهران افزوده است و ظرفیت جمعیت پذیری آنرا دچار خدشه نموده است. یعنی اگر در هرسال این میزان خلاف ساختمانی را ثابت فرض بگیریم به طور متوسط در 10 سال گذشته از عمر طرح جامع بیش از 700 هزار نفر اضافه بار جمعیتی به تهران تحمیل شده است. و لذا برای مقابله با این پدیده عزم جزم می خواهد.



https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.q9nrak9xupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین