تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳
جالب است ۰
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که پایان پروژه مسکن مهر در پایان سال جاری در بسیاری از مناطق کشور عملیاتی نیست، اظهار کرد:‌در صورتیکه دولت زیرساخت های این واحدها را فراهم کند دلیلی برای تاخیر در واگذاری آن ها به متقاضی وجود ندارد.
مسکن مهر در بسیاری از مناطق عملیاتی نیست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شادمهر کاظم زاده با بیان این‌که تکمیل پروژه های مسکن مهر برای کمک به متقاضیان این طرح لازم است، افزود:با توجه به این‌که بسیاری از این پروژه ها بدون برنامه و پشتوانه درست عملیاتی شده این‌که نیمه کاره باقی بماند دور از ذهن نیست.

وی افزود: هم‌اکنون 80 هزار تا 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که دولت نمی تواند در راستای عرضه آن به مشتری اقدامی کند.

وی ادامه داد: 100 هزار مسکن مهر به علت بدون برنامه ساخته شدن و برخی مشکلات از این دست بدون مشتری مانده و دولت نمی تواند برای این تعداد کاری  بکند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که واحدهای نیمه کاره مسکن مهر با تکمیل زیرساخت‌ها تا پایان سال آماده واگذاری خواهند شد به خانه ملت گفت:‌در صورتیکه دولت زیرساخت های این واحدها را فراهم کند دلیلی برای تاخیر در واگذاری آن ها به متقاضی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.vdtiw6dy0giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین