تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲
جالب است ۰
سرمربی پرسپولیس بامداد روز سه‌شنبه به کشورش خواهد رفت و با توجه به بد قولی مدیران پرسپولیس در پرداخت مطالباتش مشخص نیست که به ایران بازمی‌گردد یا خیر.
طلب ۵۰۰ هزار دلاری پرداخت نشد/ برانکو سه‌شنبه از ایران می‌رود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،تیم فوتبال پرسپولیس امشب (یکشنبه‌) در جریان فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف داماش گیلان خواهد رفت و پس از این بازی طبق برنامه کاروان پرسپولیس صبح فردا به تهران بازمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل خود را سپری کند. از این رو طبق برنامه برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کرواتش بامداد روز سه‌شنبه ایران را به مقصد کرواسی ترک می‌کنند تا چند روزی را استراحت کنند.

طی چند روز اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام دادند که طلب حدود ۵۰۰ هزار دلاری برانکو را پیش از سفر به کرواسی به او پرداخت کنند اما پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان دهنده این است که پرداخت چنین پولی فعلاً در توان باشگاه نیست. از این رو سرمربی پرسپولیس به همراه دستیارانش بدون اینکه مطالبات خود را بگیرند باید به کرواسی سفر کنند.

این موضوع و ناراحتی‌های سرمربی پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش و البته صحبت‌های پر ابهام او درباره ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس، حالا نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده مبنی بر اینکه برانکو و دستیارانش به خاطر تسویه نشدن مطالبات این فصلشان برای ادامه همکاری با پرسپولیس به ایران بازنگردند.

برانکو ایوانکوویچ چند روز قبل در گفت‌وگویی با ایسنا درباره ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس اظهار کرده بود: یک سال دیگر قرارداد دارم اما باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccxiqp.2bqsp8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما