تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹
جالب است ۰
بازار سرمایه با ۲۵.۶ درصد بازدهی، بیشترین سود را از ابتدای امسال تاکنون نسبت به بازارهای ارز و سکه نصیب سرمایه‌گذاران خود کرد.
بازار سهام بیشترین سود را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مقایسه عملکرد بازارهای سهام، ارز و سکه از ابتدای امسال تاکنون بیانگر این است که بازار سهام در این مدت با 25.6 درصد رشد، بیشترین سود را نسبت به بازارهای ارز و سکه نصیب خود کرده است.

این در حالی است که از ابتدای امسال تاکنون بازار ارز (دلار) با رشد 4.56 درصدی در رتبه بعدی قرار دارد و طرح جدید نیز در این مدت بدون افزایش، سودی را نصیب سرمایه‌گذاران خود نکرده است.

همچنین نگاهی به عملکرد هفته گذشته این سه بازار نشان می‌دهد در این مدت بازار سهام با بازدهی 4.3 درصدی در صدر ایستاده است و سرمایه‌گذاران در بازار سکه با افت 2.5 درصدی سرمایه و سرمایه‌گذاران در بازار ارز با افت 3.5 درصدی سرمایه ‌خود مواجه شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: بازار سهام در حالی این روزها نسبت به بازارهای ارز و سکه بیشترین بازدهی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده که بر اساس پیش‌بینی‌ها در صورت از میان رفتن ریسک‌های مربوط به مذاکرات هسته‌ای، بدون شک بازار سرمایه بیشترین بازدهی را نسبت به سایر بازارها نصیب سرمایه‌گذاران خود خواهد کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg3x9n.ak9qw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین