تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲
جالب است ۰
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: برای اعتبار کارت‌های بازرگانی باید دوره زمانی مشخص تعریف شود تا از این طریق جلوی سوء استفاده‌های احتمالی گرفته شود.
طراحی دوره‌های اعتبار مشخص برای کارت‌های بازرگانی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عزت الله یوسفیان ملا با انتقاد از فعالیت خلاف قانون برخی از دارندگان کارت های بازرگانی، گفت: متاسفانه بسیاری از این کارت ها به هیچ وجه فعال نیست، اما در دوران انتخابات اتاق بازرگانی با صف آرایی و ارایه وعده های بسیار در این راستا رای افراد اخذ می شود.

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه بارها در اینباره تذکر داده شده است، تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس باید مصوبه فوری در خصوص کارت های بازرگانی داشته باشد و بازه زمانی را برای فعالیت کارت های بازرگانی در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: به طور مثال باید مصوبه ای داشته باشیم که اگر برای بازه ٣ ماهه استفاده از کارت بازرگانی صورت نگیرد، آن کارت از درجه اعتبار ساقط شود. این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین در خصوص اجازه کارت های بازرگانی و برهم زدن بازار ارز گفت: متاسفانه عده ای کارت بازرگانی دارند که به هیچ وجه بازرگان نبوده و با اجاره این کارها بازار را نیز متلاطم می کنند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه وزارت صمت باید با ورود به این حوزه به ساماندهی کارت های بازرگانی اقدام کند، گفت: شارژ کردن این کارت ها همچون کارت بنزین از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس افزود: ساماندهی کارت های بازرگانی یکی از اقداماتی است که باید در راستای ساماندهی ارزی و در نهایت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور انجام شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca6unm.49n6u15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین