تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
جالب است ۰
بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت ارز را نسبت به روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش دادند؛ به طوریکه قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانک مرکزی ۵۰۰ تومان کاهش داشته است.
 دلار ۵۰۰ تومان ارزان شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بانک‌ها امروز (8 خرداد) قیمت ارز را نسبت به روز گذشته کاهش دادند و هر دلار آمریکا را 13 هزار و 13 تومان می‌خرند، این در حالی است که قیمت خرید دلار در بانک‌ها در روز گذشته 13 هزار و 432 تومان اعلام شده بود.

همچنین قیمت خرید یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه شد و بار دیگر به زیر 15 هزار تومان سقوط کرد؛ به طوریکه شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را 14 هزار و 532 تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت 16 هزار و 480 تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها 15 هزار و 262 تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود 15 هزار و 600 تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌های بانکی

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز، قیمت دلار را بازهم کاهش دادند؛ به طوریکه قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها با کاهش 500 تومانی به 13 هزار و 150 تومان و قیمت فروش آن به 13 هزار و 250 تومان رسیده است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت 15 هزار و 50 تومان می‌خرند و 15 هزار و 150 تومان می‌فروشند که این نرخ‌ها نیز نسبت به روز گذشته 500 تومان کاهش یافته است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc4sqp.2bqs48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین