تاریخ انتشار :شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶
جالب است ۰
مردم نباید محصول گران را از گران‌فروشان خریداری کنند تا آگرانفروشان به ادامه دادن تخلفشان تشویق نشوند.
مردم کالای گران نخرند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،یزدان سیف در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که هم اکنون گران‌فروشی محدود به یک یا چند کالا و یک یا چند نقطه از شهر نیست؛ به نظر شما مشکل این بازار در کجاست؟ گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی مانند شکر، برنج، گندم و… نداریم و اگر تخلفی در نقطه‌ای از شهر و برای کالای خاصی می‌شود مسئولان دستگاه‌های نظارتی و مردم باید رفتارشان را نسبت به این مسئله تغییر دهند.

وی افزود: از یک سو انتظار می‌رود که دستگاه‌های متولی امر نظارت مانند سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی با گران‌فروشی و گران‌فروشان با دقت و حساسیت بیش‌تری برخورد کنند که البته این دستگاه‌ها امروز ساعات کاری بسیار شلوغی دارند و روزانه و هفتگی صدها پرونده در این زمینه تشکیل می‌دهند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مردم هم باید این فرهنگ را در خود نهادینه کنند که سزای گران‌فروشی نخریدن است و اگر کالای گران را از فروشنده نخرند، او ترغیب به ادامه گران‌فروشی نمی‌شود. از سوی دیگر نیز مردم باید بدانند که بهترین و امین‌ترین ناظر خود آن‌ها هستند و باید به محض دیدن گران‌فروشی متولیان و ناظران را در جریان قرار دهند تا نسبت به شناسایی و برخورد با آن‌ها اقدام شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf1ydt.w6dyxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین