تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷
جالب است ۰
زالی گفت: پیشنهادتغییر زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ به ۵ سال در جلسه سران قوا بررسی و در جلسه روز گذشته تصویب شد.
زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ به ۵ سال رسید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به رفع مشکلاتی که امسال به طور فراگیر برای بنگاه‌های تولیدی به وجود آمده تلاش می‌کند با حمایت موثر از تولیدکنندگان، ​ این مشکلات را رفع کند.

وی ادامه داد: در ابتدا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طی مصوبه‌ای درخواست افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از 3 سال به 5 سال را به جلسه سران قوا اعلام کرد که این مصوبه در جلسه روز گذشته بررسی و تصویب شد.

زالی گفت:​ بنگاه‌های تولیدی مشروط به ارائه برنامه مشخص و اجرایی برای تثبیت و ارتقاء تولید و اشتغال می‌توانند درخواست خود را به کارگروه‌های استانی اعلام کنند تا در صورت تایید اولیه کارگروه استانی و تایید نهایی ستاد در تهران، از این مزیت بهره‌مند شوند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: طبق ماده 167 وزارت امور اقتصادی و دارایی یا سازمان امور مالیاتی کشور می‌توانست، نسبت به مودیانی که قادر به پرداخت بدهی مالیاتی خود اعم از اصل و جریمه به طور یکجا نبودند، از تاریخ ابلاغ مالیات قطعی بدهی مربوط را حداکثر به مدت سه سال تقسیط کند که هم اکنون این زمان به 5 سال افزایش پیدا کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjamex.uqemazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین