تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶
جالب است ۰
سرپرست سازمان توسعه تجارت در واکنش به بیانیه اخیر آمریکا در لغو معافیت صادرات نفتی کشورمان گفت: اگر این تصمیم آمریکا باعث افزایش قیمت نفت شود، بازنده اصلی این تصمیم، همه کشورهای دنیا خواهند بود
بازنده عدم تمدید معافیت‌ از تحریم نفتی ایران همه کشورهای دنیا هستند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدرضا مودودی در واکنش به بیانیه اخیر آمریکا در لغو معافیت صادرات نفتی کشورمان و تاثیر آن بر فرایند صادراتی کشور اظهار کرد: من تصور می‌کنم باید تبعات این تصمیم آمریکا مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود این تصمیم چقدر در افزایش قیمت نفت تاثیرگذار خواهد بود چراکه اگر این تصمیم آمریکا باعث افزایش قیمت نفت شود، بازنده اصلی این تصمیم، همه کشورهای دنیا خواهند بود.

سرپرست سازمان توسعه تجارت با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از صادرات نفتی و تمرکز بر روی صادرات غیرنفتی گفت: ما باید با فاصله گرفتن از صادرات نفت، بر اقتصاد مردمی که می‌تواند صادرات غیرنفتی را رونق ببخشد و این صادرات را جایگزین صادرات نفتی کند متمرکز شویم و حداکثر بهره را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین خواسته ما در صادرات، رونق اقتصاد، رونق تولید، ارتقاء درآمدهای ارزی و افزایش اشتغال است که همگی این اهداف، با صادرات غیرنفتی قابل تحقق است.

مودودی درباره ادعای به صفر رساندن صادرات محصولات نفتی کشورمان از سوی آمریکا گفت: مساله‌ای را که به وضوح باید مورد توجه قرار داد آن است که بخش نظامی کشورمان سال‌ها است که در تحریم قرار دارد ولی همگی اذعان دارند که ایران از لحاظ نظامی به هیچ وجه تضعیف نشده است. لذا اگر قرار باشد ملت ایران کاری را انجام دهند، بخوبی می‌دانند که با همه سختی‌ها چطور مسیر توسعه را طی کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfxvdj.w6dvxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما