تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
جالب است ۰
مشکلی در روابط تجاری ایران و پاکستان وجود ندارد

تمایل پاکستانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در میرجاوه

با تهاتر کالا و انجام مبادلات پایاپای مشکلی برای ادامه روابط تجاری بین دو کشور وجود ندارد.
تمایل پاکستانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در میرجاوه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عبدالحلیم ریگی میرجاوه با اشاره به  تراز مثبت تجاری ایران و پاکستان گفت: روابط تجاری و صادرات ایران با پاکستان روند طبیعی خود را طی می‌کند اما باید یک استراتژی برای آن تعریف شود.

وی با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، گفت: سرمایه‌گذاران پاکستانی  برای سرمایه‌گذاری‌ مشترک در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند که با راه‌اندازی این منطقه می‌توان شاهد این سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه روابط تجاری بود.

رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان در مورد وضعیت روابط بانکی بین دو کشور گفت: برای برقراری پیمان مالی دو جانبه (ریال - روپیه)  بین ایران و پاکستان  ایران پیشنهاد خود را ارائه کرده  اما پاکستان در این زمینه دغدغه دارد.

وی با بیان اینکه نباید نگران برقراری روابط بانکی بین دو کشور بود، گفت: با تهاتر کالا بین دو کشور و ایجاد روابط تجاری پایاپای مشکلی برای ادامه روند تجاری بین دو کشور وجود ندارد.

ریگی میرجاوه با بیان اینکه ایران کالاهای اساسی از پاکستان وارد می‌کند، گفت: برنج و گوشت از جمله کالاهایی است که از این کشور به ایران وارد می‌شود.

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها از جمله توسعه جاده‌ها و خطوط راه‌آهن از الزامات توسعه روابط تجاری بین ایران و پاکستان است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccopq0.2bqeo8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین