تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲
جالب است ۰
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: برای جبران گرانی‌ها می‌توان بسته‌هایی را برای طیف حقوق‌بگیر و بازنشستگان پیش‌بینی کرد.
برای جبران گرانی‌ها برای طیف حقوق‌بگیر و بازنشستگان بسته‌های حمایتی پیش‌بینی شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدمهدی زاهدی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، به رییس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: این روزها هر جا قدم می‌گذارم مردم از گرانی صحبت می‌کنند. آقای رییس‌جمهور وضع معیشتی مردم در وضعیت نابهنجاری قرار گرفته است. برای جبران گرانی‌ها می‌توان بسته‌هایی را برای طیف حقوق‌بگیر و بازنشستگان پیش‌بینی کرد.

وی با اشاره به بازدیدش از مناطق سیل‌زده استان کرمان، گفت: به راه‌های مواصلاتی بخش‌های شهداد و گلباف استان کرمان آسیب‌های جدی وارد شده است. 30 کیلومتر از جاده شریانی شهداد – نهبندان تخریب وعبور و مرور مردم قطع شده است. وزارت راه و شهرسازی هرچه سریعتر نسبت به مرمت و بازسازی این جاده‌ها اقدام کند. 20 کیلومتر جاده راور – دهوک آسیب دیده و مسدود شده است. این جاده محور اصلی جنوب به شمال کشور است. وزارت راه با اولویت خاص نسبت به بازسازی این جاده اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری به مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، گفت: تصمیمات نپخته‌ای در باشگاه فرهنگی ورزشی مس برای حذف حمایت از برخی تیم‌های ورزشی که در سطح ملی و حتی جهانی دارای جایگاه هستند، اتخاذ می‌شود. درخواست دارم به فوریت در این تصمیمات تجدید نظر شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی سد مخزنی قدرونی راور خبر داد و افزود: برای کانال انتقال آب از این سد به شهرستان راور هیچ اقدامی نشده است. در سیل اخیر در شهرستان‌های کرمان و راور به ویژه در چهار روستا و بخش این شهرستانها به منازل مسکونی، مزارع، باغات و قنوات آسیب‌های جدی وارد شد. بنیاد مسکن بازسازی و مرمت آسیب‌ها را انجام دهد و وزارت جهادکشاورزی برای جبران خسارت‌های وارد شده و احیای قنوات اقدامات لازم را انجام دهد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjoiex.uqemazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما