تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵
جالب است ۰
با ارسال بخشنامه‌ای از سوی معاون اول رییس جمهور؛

ثبت اطلاعات شرکت‌های دولتی در سامانه یکپارچه اطلاعات الزامی شد

معاون اول رییس جمهور با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها را ملزم به بارگذاری اطلاعات در "سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی" نمود.
ثبت اطلاعات شرکت‌های دولتی در سامانه یکپارچه اطلاعات الزامی شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهور با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه شرکت‌های دولتی مشمول ماده (4) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده (4) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را ملزم کرد تا ضمن معرفی نماینده تام‌الاختیار خود به دفتر امور شرکت‌های دولتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات خود را در "سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی" تکمیل و بارگذاری کنند.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و شرکت‌های مادرتخصصی نیز موظفند در خصوص شرکت‌های زیر مجموعه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز مکلف شد امکانات مورد نیاز به منظور دسترسی به این سامانه را فراهم نموده و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی یادشده موضوع این بخشنامه را در مقاطع زمانی شش ماهه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کند.

 



https://sarmayegozarionline.ir/vdchxknk.23nmidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما