تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱
جالب است ۰
در انتظار اجلاس فدرال‌رزرو، سهام آسیایی تغییرات چندانی نکرد اما نزدیک به رکوردهای ۶ ماهه خود باقی ماند، درحالی که نگرانی‌هایِ جدید برگزیت، پوند را پایین آورد.
تداوم آشفتگی در مورد توافق برگزیت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، روز سه‌شنبه، در انتظار اجلاس فدرال‌رزرو، سهام آسیایی تغییرات چندانی نکرد اما با پیش‌بینی اینکه در این اجلاس نرخ بهره بالا نمی‌رود، سهام نزدیک به رکوردهای 6 ماهه خود باقی ماندند، درحالی که نگرانی‌هایِ جدید برگزیت، پوند را پایین آورد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن بدون تغییر ماند و همچنان اندکی پایین‌تر از رکورد 21 سپتامبر تا کنون خود که در همین جلسه به آن رسیده بود، باقی ماند.

نیکی ژاپن تنها 0.08 درصد افت کرد و کوسپی کره‌جنوبی و ای‌اس‌اکس استرالیا هر کدام 0.09 درصد پایین آمدند.

سهام چین هم تغییرات اندکی را تجربه کردند و شاخص شانگهای 0.12 درصد افت کرد در حالی که شاخص هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ تنها 0.08 درصد پایین آمد.

اما تا به اینجای کار، در ساعات آسیایی، شاخص‌های اِی‌مینی سهام آمریکا رشد کرده‌اند؛ ای‌مینی داوجونز 0.25 درصد و ای‌مینی اس‌اندپی 0.37 درصد بالا آمده‌اند.

درحالی‌که به نظر می‌رسد رشد اقتصادی جهان در حال کند شدن است، تمرکز سرمایه‌گذاران بر جلسه فدرال‌رزرو قرار دارد. این جلسه دو روزه، در ادامه امروز آغاز خواهد شد و سرنخ‌هایی در مورد آینده نرخ بهره آمریکا ارائه خواهد کرد.

در بازار ارز، پس از این‌که سومین تلاش نخست‌وزیر ترسا می، برای به تصویب رساندن توافق خروج از اتحادیه اروپا، در پارلمان انگلستان با تردیدهای فراوانی از سوی نمایندگان روبرو شد، نرخ پوند سقوط کرد، اما امروز توانست دوباره رو به رشد قرار بگیرد و نرخ تبادل خود را به 1.3183 دلار برساند.

شاخص دلار در برابر سبد ارزهای مهم جهان بدون تغییر و در 96.475 واحد، نزدیک به پایین‌ترین رکورد 2 هفته‌ای خود، باقی ماند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbg5ba.rhbs8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما