تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳
جالب است ۰
موسی پور اظهار داشت: ما باید یاد بگیریم که از برگ برنده سیاسی خود در راستای موفقیت‌های اقتصادی استفاده کنیم موضوعی که متاسفانه در گذشته مغفول مانده بود.
کانال STFI اتوبان تجاری ایران با همسایگان است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عدنان موسی‌پور در مورد راه‌اندازی سازوکار ویژه تامین مالی و تجارت( STFI) گفت: در حال حاضر عمده‌ترین مانع در مبادلات تجاری بین ایران و همسایگان و شرکای تجاری موانع بانکی است بویژه پس از  پیمان‌سپاری ارز اوضاع بدتر نیز شده است و تجار ریسک‌های بالایی را متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر این کانال عملی شود برای اتوبان تجاری ایران با همسایگان مفید خواهد بود و ما باید از تمام فوت و فن تجارت در این راستا استفاده کنیم از همین روی بنده راه‌اندازی این سازوکار و تلاش آقای همتی را مثبت می‌دانم.

رییس اتاق ایران و قطر با اشاره به نقش نفوذ سیاسی در گسترش رابطه اقتصادی گفت: ما باید یاد بگیریم که از برگ برنده سیاسی خود در راستای موفقیت‌های اقتصادی استفاده کنیم موضوعی که متاسفانه در گذشته مغفول مانده بود. برای نمونه ما همیشه رابطه خوبی با قطر داشتیم و هنگامی که این کشور از سوی سایر کشورهای همسایه محاصره شد و در خواست استفاده از فضای آسمان ما را کرد، ایران آن را پذیرفت.

وی ادامه داد: این فرصت می‌توانست موجب بهره‌برداری از بازارهای قطر برای ایران باشد که متاسفانه شاهد هستیم ترکیه و اروپا بیشتر از ما در این بازارها حضور یافتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbs8ba.rhbszpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین