تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
جالب است ۰
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق سال ۹۸ کارکنان دولت در ضریب ریالی حقوق خبر داد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نحوه محاسبه و اعمال افزایش حقوق سال 98 کارکنان دولت اظهار کرد: با عنایت به اینکه تبصره ذیل ماده 64 قانون مدیریت خدمات کشوری که در مجموع 20 درصد هست، خود این ماده دلالت بر این دارد که هر نوع افزایشی که برای پایه حقوق و سالهای بعد اعمال خواهد شد، به صورت ضریب ریالی تعیین می شود.

وی افزود: خوشبختانه همانطور که رئیس مجلس نیز بیان نظر کرد؛ آنچه به عنوان 400 هزار تومان به صورت پایه به حقوق همه اضافه خواهد شد، آن را نیز به صورت ضریب اعمال کنیم.
نوبخت خاطرنشان ساخت: قطعاً کارکنان دولت هیچ تردیدی نکنند؛ اگر اندک مخالفتی هم نسبت به آن مصوبه بود، همه برای آن بود که خیر بیشتری به همکاران برسد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: خوشبختانه مجلس محترم نیز تصمیم درست و شایسته ای داشت و ان شاءالله سازمان مدیدیت و برنامه ریزی تلاش خواهد کرد با آن اصلاح یا برداشتی که رئیس محترم مجلس بیان کردند، به گونه ای عمل کنیم که از این 20 درصد به نحو مطلوب در پایه حقوقی همه کارکنان دولت محاسبه شود تا هم برای افزایش حقوق و هم در پرداخت اضافه کار و هم برای پاداش بازنشستگی شان همه این ارقام محاسبه شود.
وی تأکید کرد: اگر ما این افزایش را به صورت ضریب نبینیم و ضریب 20 درصد نباشد، به همان میزانی که کم می شود، همه کارکنان متضرر خواهند شد.
نوبخت خاطرنشان ساخت: قطعاً اراده دولت و مجلس بر این است که بتوانیم در این شرایط سخت، حداقل گامی را برای رفاه همکاران بزرگوارمان در نظام اداری کشور برداریم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccssq0.2bqpi8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما