تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
جالب است ۰
لاریجانی در پاسخ به یک تذکر و در واکنش به نامه نوبخت؛

دولت باید مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق را اجرا کند

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «دولت باید مصوبات مجلس درباره افزایش حقوق در سال آینده را اجرایی کند»، گفت: باید قانون اجرا شود و کسی که حرفی غیر از آن را می‌گوید بی‌جا کرده است.
دولت باید مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق را اجرا کند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی لاریجانی در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان درباره‌ نامه نوبخت پیرامون عدم اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق‌ها گفت: هر کسی هر حرفی زد اینقدر روی آن حساب باز نکنید مگر می‌تواند قانون را اجرا نکند. بی‌جا کرده‌اند که چنین حرفی می‌زنند وقتی قانون تصویب می‌شود باید اجرا گردد.

موسوی لارگانی در توضیح تذکر خود گفت: روز گذشته مجلس در جریان بررسی بودجه موضوع افزایش حقوق و مزایا را تصویب کرد تا برای همگان به یک میزان یکسان حقوق اضافه شود. راهکار مجلس شورای اسلامی متناسب با عدالت بود تا اگر کسی 20 میلیون حقوق می‌گیرد دیگر چهار میلیون به حقوق‌اش اضافه نشود ولی هنوز مجلس شورای اسلامی تمام نشده بود دولت اعلام کرد که قانون را اجرا نمی‌کند.

روز گذشته مجلس شورای اسلامی در بودجه تصویب کرد که در سال آینده ماهانه حقوق بازنشستگان و کارکنان دولتی 400 هزار تومان افزایش پیدا کند همچنین دولت می‌تواند تا 10 درصد مازاد بر آن افزایش حقوق داشته باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdxn0o.yt0ok6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما