تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷
جالب است ۰
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان تحت پوشش از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود.
ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، جمشید تقی زاده در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان سال تسهیلات سفر را برای 200 هزار بازنشسته در نظر گرفته ایم که نسبت به سال قبل 25 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه هر بازنشسته همراه یک نفر می‌تواند از این تسهیلات بهره مند شود، گفت: 740 هزار تومان مبلغی است که برای سفر بازنشستگان در نظر گرفته شده و برای استفاده از هتل و مراکز اقامتی زیرمجموعه صندوق بازنشستگی 50 درصد به بازنشستگان تخفیف داده می‌شود.

وی گفت: از ابتدای اسفند ماه بازنشستگان یک ماه فرصت دارند که برای سفرهای نوروزی ثبت نام کنند که در سال آینده قصد داریم هم تعداد سفرها و هم تسهیلات را بیشتر کنیم که امیدواریم محقق شود.

تقی زاده همچنین در خصوص وام‌های ضروری بازنشستگان اظهار داشت: تاکنون 135 هزار نفر وام خود را دریافت کرده اند و تا پایان سال نیز 200 هزار بازنشسته وام ضروری 5 میلیون تومانی را می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای وام‌های ضروری سال آینده از اول فروردین ماه ثبت نام آغاز می‌شود، گفت: در سال آینده نیز 200 هزار نفر از این امکان برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مورد حقوق و عیدی بازنشستگان کشوری تاکید کرد: بر اساس وعده سازمان برنامه و بودجه عیدی و حقوق بازنشستگان پرداخت شده است.

تقی زاده به بیمه تکمیلی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: اعتبار بیمه تکمیلی بر اساس دستور شریعتمداری وزیر رفاه از هزار میلیارد به 1, 400 میلیارد تومان افزایش یافت و بر این اساس بازنشستگان از خدمات بیشتری برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر یک میلیون و 421 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق هستند و میانگین حقوق این افراد به دو میلیون و 100 هزار تومان رسیده است که امیدواریم در سال آینده بتوانیم با افزایش اعتبارات همسان سازی حقوق آنها را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه 35 هزار بازنشسته دارای بیماری خاص تحت پوشش قرار دارند که بیشتر خدمات بیمه تکمیلی به آنها ارائه می‌شود، گفت: ثبت نام فرزندان بازنشسته برای اشتغال مدتی است آغاز شده و تاکنون تعدادی از آنها مشغول به کار شده اند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg3y9t.ak9tt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما