تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹
جالب است ۰
عضو کارگری شورای عالی کار با اشاره به اولین جلسه ی شورای عالی کار که یکشنبه ساعت ۵اسفند ماه ساعت۴عصر برگزار می شود گفت:سقف زمانی برای مذاکرات مزدی امسال تعیین نمی‌کنیم.
سقف زمانی برای مذاکرات مزدی امسال تعیین نمی‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی خدایی،عضو کارگری شورای عالی کار در رابطه با برگزاری جلسات شورای عالی کار گفت: اولین جلسه‌ی سه‌جانبه‌ی شورای عالی کار، یک‌شنبه آینده راس ساعت 4 عصر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه استراتژی اولیه گروه مذاکره‌کننده کارگری، لزوم افزایش دستمزد حداقل به میزان 1 میلیون و 89 هزار تومان است افزود: اگر این مبلغ به دستمزد اضافه شود، فقط قدرت خرید حفظ خواهد شد؛ ما برای ترمیم شکاف مزد- معیشت باید بیش از اینها مزد را زیاد کنیم.

خدایی در پاسخ به این سوال که "مذاکرات چه زمانی خاتمه خواهد یافت" گفت: سقف زمانی برای مذاکرات مزدی امسال تعیین نمی‌کنیم و گروه کارگری تا زمانی‌که نظر آنها تامین نشود و به اجماع قابل قبول نرسند، حاضر به توافق روی رقم افزایش دستمزد نخواهد بود؛ لذا نمی‌توانم بگویم که چه زمانی مزد اعلام می‌‌شود.

عضو کارگری شورای عالی کار اظهار داشت: در ساختار فعلی شورای عالی کار، دولتی‌ها و کارفرمایان در اکثریت هستند و در رأی‌گیری تفوق دارند ولی کارگران نیز حاضر به اجماع روی رقم‌هایی که قابل قبول نباشد، نیستند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgnu9t.ak9tu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین