تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲
جالب است ۰
مدیرکل دفتر مطالعات وزارت رفاه اعلام کرد:

واریز بسته کمک معیشتی به یک میلیون نفر از جاماندگان

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: از میان ۲ میلیون نفر از خانوارهایی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود ثبت اعتراض داشته‌اند فقط به یک میلیون نفر،بسته کمک معیشتی داده می‌شود.
واریز بسته کمک معیشتی به یک میلیون نفر از جاماندگان
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، احد رستمی در رابطه با توزیع بسته‌های حمایتی دولت برای جاماندگان این بسته‌ها گفت: تا امروز 14 میلیون و 800 هزار نفر از خانوارها بسته کمک معیشتی خود را گرفته‌اند.

وی ادامه داد: 2 میلیون خانوار نیز در سامانه‌های اعلام شده از سوی وزارت رفاه ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک میلیون نفر مشمول دریافت بسته حمایتی می‌شوند.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: از امروز آنهایی که مشمول دریافت مجدد این بسته‌ها و جاماندگان از این حمایت هستند می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند به گونه‌ای که پیامکی از سوی وزارت رفاه به آنها ارسال می‌شود و به آ‌نها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رستمی گفت: به محض تامین بودجه این جاماندگان می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تا این لحظه 2 میلیون خانوار اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود ثبت کرده‌اند که فقط یک میلیون نفر از آنها مشمول دریافت بسته می‌شوند.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: محدودیت زمانی پرداخت این بسته‌ها تا پایان سال است و به محض تامین بودجه پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: بسته حمایتی دولت از 100 تا 300 هزار تومان بوده که در حساب یارانه یا حقوق آنها واریز می‌شوند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgzu9t.ak9tx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما