تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
جالب است ۰
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان مطرح کرد؛

پرداخت بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان در بخش حمایت‌های اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از پرداخت ۱۱۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در بخش حمایت‌های اجتماعی خبر داد.
پرداخت بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان در بخش حمایت‌های اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی بحیرایی امروز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 128 میلیارد تومان در زمینه حمایت و سلامت خانواده برای مددجویان و نیازمندان این نهاد در سرفصل‌های مختلف هزینه پرداخت‌ شده است.

وی افزود: 16 میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش درمان و بهداشت در قالب حق بیمه‌های اجتماعی، فرانشیز، خدمات ویژه درمانی، کمک به رفع سوءتغذیه مددجویان و سایر گروه‌های هدف و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به هزینه 90 میلیون تومانی در بخش راهنمایی و مشاوره مددجویان، ادامه داد: در بخش حمایت‌های اجتماعی نیز 111 میلیارد و 710 میلیون تومان هزینه پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به سرفصل‌های اجتماعی مانند کمک ‌معیشت خاطرنشان کرد: 91 میلیارد و 29 میلیون تومان در این زمینه و 4 میلیارد تومان برای کمک‌هزینه خرید جهیزیه یک‌هزار و 12 نفر از نوعروسان مددجو پرداخت ‌شده است.

بحیرایی پرداخت 824 میلیون تومان اجاره مسکن مددجویانی که توانایی مالی ندارند و تأمین لوازم ضروری زندگی 965 مددجو با هزینه 773 میلیون تومان را از دیگر خدمات ارائه‌شده به مددجویان دانست.

وی با اشاره به برکت حضور سالمندان در زندگی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 241 میلیون تومان به‌حساب این افراد برای موارد مختلف واریزشده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان از پرداخت شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی به 875 دانشجوی زیرپوشش به مبلغ 459 میلیون تومان، ارائه 944 میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی به 8 هزار و 333 دانش‌آموز و پرداخت 13 میلیارد و 440 میلیون تومان در قالب سایر کمک‌های موردی به مددجویان همدانی خبر داد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaomny.49new15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین