تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰
جالب است ۰
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ٩٨ مجلس مطرح کرد:

یارانه پُردرآمدها باید حذف شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ٩٨ مجلس گفت: دولت باید در خصوص هدفمندی یارانه‌هاجدیت بیشتری به خرج دهد تا از هدر رفت منابع نیز جلوگیری شود.
یارانه پُردرآمدها باید حذف شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،عبدالرضا مصری با اشاره به بررسی لایحه بودجه ٩٨ کل کشور در کمیسیون تلفیق مجلس، گفت: هرچند تاخیر در ارسال لایحه به مجلس صورت گرفت، اما تجدیدنظر در بسیاری از موارد رخ داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رفع نیازها و همچنین مشکلات طبقات مختلف جامعه در بررسی لایحه بودجه ٩٨ مدنظر است، افزود: توجه به معنویات مقام معظم رهبری مهم ترین اصل مورد توجه نمایندگان در بررسی بودجه ٩٨ کل کشور است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ٩٨ مجلس با بیان اینکه سفره اقشار ضعیف و حقوق بگیر کشور نباید از این کوچک تر شود، تصریح کرد: متناسب با هر قشری باید تصمیم عادلانه در بودجه ٩٨ کل کشور اتخاذ شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که تکلیف ساماندهی سهام عدالت به کجا خواهد رسید، گفت: حذف دهک های پُردرآمد از دریافت یارانه نقدی تکلیف قانونی 4 سال پیش دولت بوده و در این رابطه نیازی به تصویب قانون جدید نداریم.

وی با بیان اینکه اجرای قانون در خصوص هدفمندی یارانه ها نیاز به عزم و اراده دولت دارد، افزود: دولت باید در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهد تا از هدر رفت منابع نیز جلوگیری شود.

مصری در پاسخ به این سوال که آیا امکان افزایش یارانه نقدی برای اقشار هدف وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: پیش بینی نمی کنم تحت عنوان یارانه حمایتی صورت بگیرد، البته ممکن است تحت عناوین دیگر به جامعه هدف کمک شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ٩٨ کل کشور یادآور شد: برخی از حمایت ها به صورت مقطعی به جامعه هدف خواهد رسید از اینرو برنامه ریزی های کوتاه مدت باید مدنظر دولت باشد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgqt9t.ak9wn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما