تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
جالب است ۰
نخستین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته اواخر بهمن ماه با مجوز وزارت نفت در مازندران برگزار می شود.
نمایشگاه بین المللی نفت و صنایع وابسته در ساری برگزارمی شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مدیر اجرایی این نمایشگاه روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: تاکنون 56 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد اقتصادی که در ساری برپا می شود، اعلام آمادگی کردند.

رضا سیا منصوری افزود: تاکنون حضور شرکت هایی از کشورهای ' سی آی اس ' شامل روسیه، آذربایجان،قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان ، لهستان و اسلواکی در این نمایشگاه قطعی شده است.
وی گفت که نمایشگاه در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع و در 120 غرفه برپا می شود که 40 درصد از مساحت آن برای شرکت های خارجی فعال در زمینه نفت و گاز و صنایع وابسته اختصاص یافته است.
مدیرعامل نمایشگاه نیاوران ساری دلیل برگزاری این نمایشگاه را معرفی بستر سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز ایران برای شرکت روسی به خصوص کشورهای سی آی اس بیان کرد.
منصوری گفت: جمهوری اسلامی روابط سیاسی خوبی با کشورهای سی آی اس دارد و مازندران با داشتن ارتباط دریایی با این کشورها و سه بندر بویژه امیرآباد می تواند مبادلات خود را در زمینه نفتی با این کشور افزایش دهد.
وی زمان آغاز به کار این نمایشگاه را سی ام بهمن اعلام کرد و گفت که وزارتخانه های نفت، صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه و استانداری مازندران در برگزاری آن همکاری دارند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdoo0o.yt0xz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما