تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
جالب است ۰
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سوریه در صدر هیاتی متشکل از معاونان، نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی و اتاق بازرگانی برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی عازم سوریه شدند.
چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و سوریه فردا برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،قرار است چهاردهمین اجلاس کمیته عالی و کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه روزهای هفتم تا نهم بهمن‌ ماه در دمشق برگزار شود.

این اجلاس که به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر سوریه برگزار می‌شود، زمینه ‌ساز توسعه همکاری‌های اقتصادی پایدار دو کشور و حضور بخش خصوصی ایران در عرصه‌های مختلف بازسازی سوریه است.
قرار است جهانگیری امروز (دوشنبه) در صدر هیاتی به دمشق سفر کند.
توسعه همکاری‌های اقتصادی راهبردی و بلندمدت بین دو کشور، حضور بخش خصوصی ایران در عرصه‌های بازسازی سوریه و گسترش روابط تجاری و بازرگانی بین ایران وسوریه از مهمترین اهداف این سفر اعلام شده است.
طبق برنامه‌‌ ریزی‌های انجام شده مقرر است اسناد مختلفی در زمینه‌های همکاری‌های بلندمدت راهبردی اقتصادی، توسعه سرمایه گذاری، مبارزه با پولشویی، همکاری‌های حمل‌ونقل، مسکن و خدمات عمومی، بیمه، ورزش و جوانان، همکاری‌های فرهنگی و ریلی بین دو طرف امضا شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc10q0.2bqix8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین