تاریخ انتشار :جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶
جالب است ۰
رییس فراکسیون ورزش مجلس عنوان کرد:

تعیین قیمت واقعی استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه

رییس فراکسیون ورزش مجلس معتقد است عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس باعث کشف قیمت این دو باشگاه به طریق دموکراتیک و فنی می‌شود.
تعیین قیمت واقعی استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدرضا تابش  درباره جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 برای واگذاری سرخآبی‌ها گفت: کمیسیون تلفیق از مصوبه خود دفاع می‌کند زیرا قرار است در مرحله نخست پنج درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای کشف قیمت در فرابورس ارائه شود و در مرحله دوم 51 درصد به صورت بلوکی و بقیه سهام نیز به صورت خرد واگذار شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با دفاع از عرضه سهام در فرابورس، افزود: ایده فرابورس عالی است زیرا جلوی رانت گرفته و کشف قیمت می‌ شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر قرار است با چه قیمتی استقلال و پرسپولیس عرضه شود؟ چه قیمتی و با چه روشی روی دو باشگاه گذاشته شود؟

وزارت ورزش به جای مصاحبه، پیشنهادات خود را ارائه کند

تابش گفت: اگر سهام استقلال و پرسپولیس به فرابورس رود، به طریق دموکراتیک و فنی کشف قیمت می‌شود؛ ضمن آنکه قرار است فقط 5 درصد آن در فرابورس عرضه شود تا وقتی کشف قیمت شد،  عدد و رقم اصلی آن برای واگذاری نیز مشخص شود.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارات وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان کرد: اگر پیشنهاد اصلاحی فنی دارند مطرح کنند تا در صحن بررسی شود زیرا مصاحبه کردن و مخالفت کردن مشکلی را حل نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، کمیسیون تلفیق بودجه 98 در جلسه 24 دی ماه خود دولت را مکلف به واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال 98 کرد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdciypa5.t1arp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما