تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
جالب است ۰
معاون اول رییس جمهور:

به میزان مورد نیاز نفت می فروشیم

معاون اول رئیس جمهوری گفت: با وجود همه برنامه های آمریکائی ها برای جلوگیری از فروش نفت و انتقال پول به ایران و جلوگیری از واردات کالاهای مورد نیاز مردم از جمله دارو، به میزانی که نیاز داریم نفت می فروشیم و از روش هایی که می دانیم پول را جا به جا می کنیم.
به میزان مورد نیاز نفت می فروشیم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،اسحاق جهانگیری گفت: در هر بخش که نگاه کنیم از جمله در راه سازی، ریل، صنعت، تکنولوژی های مدرن، نانوتکنولوژی و انرژی هسته ای به نقطه قابل اتکایی رسیده ایم.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امروز آمریکایی ها احساس می کنند که باید با جمهوری اسلامی ایران مقابله کرده و به مردم فشار وارد می کنند.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته کارهای بزرگ و مهمی انجام داده است، اظهارداشت: ایران اسلامی امروز به نقاطی رسیده که در سطح جهانی قابل طرح و ارائه است و یکی از این موضوعات، در گازرسانی به نقاط مختلف است.
جهانگیری یادآور شد: مخازن گازی ایران در قرن ها و دهه های گذشته زیرپای مردم بوده است اما مردم از نعمت گاز برخوردار نبوده اند اما امروز در یکی از بزرگترین مخازن گازی جهان (پارس جنوبی) برداشت روزانه از 285 میلیون مترمکعب به بیش از 600 میلیون مترمکعب رسیده و برای هر فازی که به بهره برداری رسیده است، چندین میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت : با وجود همه برنامه های آمریکائی ها برای جلوگیری از فروش نفت ایران، جلوگیری از انتقال پول ایران، گرفتن جلوی واردات کالاهای مورد نیاز مردم از جمله دارو ، به میزانی که نیاز داریم نفت می فروشیم و کشورهای متعددی علاقه مند هستند که از نفت ایران استفاده کرده و خریدار نفت ایران هستند و از روش هایی که می دانیم پول را جا به جا می کنیم و کالاهای اساسی و دارو را به اندازه نیاز مردم با قیمت مناسب وارد می کنیم.
جهانگیری افزود : آمریکائی ها به دلیل خروج از برجام و پشت پا زدن به این توافق نامه بین المللی به لحاظ سیاسی و اجرایی در دنیا روسیاه هستند اما جمهوری اسلامی ایران سربلند است.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه آمریکائی ها اعلام کرده اند که جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید، اما امسال در 22 بهمن مردم نشان خواهند داد که با شکوه تر از سال های گذشته جشن انقلاب را برگزار می کنند.
وی تاکید کرد : با انسجام ، وحدت و امید به آینده و امید به توانمندی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران، همه مشکلات را پشت سر می گذاریم.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: سعی کرده ایم محصولات کشاورزی را با قیمت های بالاتری از کشاورزان خریداری کنیم تا توان مالی مردم بالا برود و به عنوان نمونه سال گذشته قیمت خرید گندم 1300 تومان بوده و امسال به 1600 رسیده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcevw8e.jh8woi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما