تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲
جالب است ۰
با تاکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، پنجره شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا راه اندازی شد.
پنجره شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا راه اندازی شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،با تاکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، پنجره شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا راه اندازی شد. مهندس ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با توجه بر لزوم پیگیری موضوع شفافیت از سوی شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور راه اندازی پنجره شفافیت آتیه صبا در پایگاه اطلاع

با تاکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، پنجره شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا راه اندازی شد.
مهندس ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با توجه بر لزوم پیگیری موضوع شفافیت از سوی شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور راه اندازی پنجره شفافیت آتیه صبا در پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه را صادر کرد.
بنابراین گزارش این پنجره جهت ثبت و انتشار کلیه اطلاعات مالی و اقتصادی راه اندازی شده است که به یکپارچگی اطلاعات و دسترسی آنلاین به اطلاعات مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شفافیت اطلاعات آن کمک مضاعف خواهد کرد .
وی برنامه های خود را در راستای ساماندهی شرکت های زیر مجموعه آتیه صبا در سایه شفافیت، رسانه ها رکن اصلی شفافیت اقتصادی ، فدا نکردن شفافیت بر حاشیه ، حفظ حقوق بازنشستگان و رعایت انضباط مالی و خط قرمز اخلاقی ، حرکت در مسیر شفافیت با انضباط مالی و اداری و در نهایت با شعار اساسی آتیه صبا پیشگام در شفافیت و انظباط مالی برشمرد.
از سوی دیگر ضرورت نظارت به هنگام ، باید ها ، نبایدها و چالش های پیش رو در نهادینه ساختن آن از جمله اهداف در نظر گرفته شده در پایه گذاری فرهنگ شفافیت پنجره آتیه صبا اعلام شده است.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcirra5.t1ar32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما