تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
جالب است ۰
رئیس کل گمرک با اشاره به درآمد ۱۵ هزار میلیارد تومانی گمرک طی ۹ ماه سال جاری، گفت: در خصوص درآمدهای پیش بینی شده برای بودجه ۹۸، نظرات کارشناسی خود را به مجلس اعلام کرده ایم.
درآمد ۱۵هزار میلیاردی گمرک در۹ ماه امسال
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مهدی میراشرفی در خصوص درآمد 9 ماهه سال جاری گمرک، اظهار داشت: طی 9 ماه گذشته از سال جاری، گمرک ایران بیش از 15 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

رئیس کل گمرک ایران افزود: از این میزان 9 هزار و 800 میلیارد تومان به صورت نقدی و 6 هزار میلیارد تومان به صورت ضمانت نامه بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال 1339 قلم کالا ممنوعیت واردات دارد و عمده این کالاها، کالاهای با ماخذ بالا بوده امید داریم بیش از 80 درصد درآمدهای مصوب وصول شود.

میراشرفی در خصوص درآمد گمرک در بودجه سال آینده، گفت: درآمدی که گمرک مکلف می شود وصول کند باید یک درآمد کارشناسی و واقعی باشد تا در بحث وصول به مشکل نخوریم؛ 1339 قلم کالای ممنوعه، عمدتا ماخذ بالا دارند و ممکن است در سال آینده، خودرو نیز مشمول این قانون شود بنابراین باید درآمد ما بر مبنای واقعیت باشد.

وی افزود: ما در این خصوص، نظرات کارشناسی خود را به مجلس اعلام کرده ایم.

رئیس کل گمرک همچنین با اشاره به نحوه ترخیص کالاها از زمان بازگشت تحریم های آمریکا، اظهار داشت: از 13 آبان ماه تا 10 روز پیش 6 میلیارد دلار ترخیص کالا داشته ایم. در بحث واردات کالاهای اساسی نیز به صورت شبانه روزی در حال کار هستیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc4xq0.2bqio8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما