تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱
جالب است ۰
ولی آذروش، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه بر حذف هزینه های مازاد در هلدینگ و شرکتهای زیر مجموعه در جهت دستیابی به اهداف و اصول راهبردی هلدینگ تاکید کرد.
 حذف هزینه های مازاد در هلدینگ و شرکتهای زیر مجموعه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، با بیان اینکه هدف‌گذاری اصلی مجموعه، خروج از بنگاه داری است، اظهار کرد: باید برنامه ریزی و جهت گیری هدفمند برای خروج از بنگاه داری صورت پذیرد و  واگذاری شرکت ها به بخش خصوصی در چارچوب اصول و قوانین با جدیت دنبال شود.

 مهندس ولی آذروش نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌ها را جزو اصلی ترین وظایف هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا دانست و افزود: مسئله واگذاری شرکت ها نباید چتر نظارتی بر عملکرد آن‌ها را کمرنگ کند بلکه باید همت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، ضمن تاکید بر حذف بیشتر هزینه های مازاد در هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه، خاطر نشان کرد: در بحث کاهش هزینه ها، انضباط مالی و اقتصادی در هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه جزو اصول راهبردی ما به حساب می آید، که در این مسئله هلدینگ آتیه صبا پیشگام و پیش قدم بوده و خواهد بود.

مهندس آذروش همچنین یادآور شد: بدون شک ما به عنوان امانتداران بازنشستگان عزیز کشور باید از تمام توان و تخصص خود در ساماندهی و پیشبرد اهداف اقتصادی در مجموعه استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به لزوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: به کارگیری بازنشستگان به تبعیت از قانون، امری خلاف به حساب می‌آید و شرکت‌های تابعه حتی به عنوان مشاور نباید از بازنشسته ای در مجموعه های خود استفاده کنند.

مهندس آذروش افزود: هر چند برخی افراد شایسته و کاردان به دلیل قانون جدید از جمع ما جدا شدند اما بدون تردید همه باید زیر چتر قانون فعالیت کنیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb8gba.rhb5spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما