تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷
جالب است ۰
در پی بازنشستگی محمد خزاعی طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد جمالی با حفظ سمت، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران شد.
سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های اقتصادی ایران منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در حکم دکتر فرهاد دژپسند برای جمالی می خوانیم، با عنایت به بازنشستگی دکتر محمد خزاعی به موجب این حکم و با حفظ سمت، "سرپرستی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران" به جنابعالی محول می گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، جمالی در حاضر مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران است.

وی تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در رشته مدیریت در دانشگاه های تهران و شیراز طی کرده است و در سوابق اداری سرپرست سازمان مذکور، مسئولیت هایی چون "سرپرستی معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل"، "مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت" و "دبیری ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری" و همچنین "مدیر کلی وام ها، مجامع و موسسات بین المللی و مدیر کلی نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران" به چشم می خورد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca6wny.49nuy15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما