تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳
جالب است ۰
برای سال آینده در راستای حمایت از توسعه مشاغل خانگی بالغ بر ۳ میلیارد تومان و برای راهبری و حمایت از توسعه کارآفرینی حدود ۱.۵میلیارد تومان پیش بینی شده است.
اختصاص ۵ میلیارد تومان برای راه اندازی سامانه جامع اطلاعات بازار کار
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در راستای لایحه بودجه 98 کل کشور  بالغ بر 50 میلیارد تومان برای برنامه توسعه کارآفرینی و اشتغال پیش بینی شده است.

در همین زمینه برای اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان که از سال گذشته ویژه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی کلید خورد، 11 میلیارد و 476 میلیون تومان اعتبار در لایحه بودجه درنظر گرفته شده است. همچنین از مجموع اعتبارات برنامه توسعه کارآفرینی و اشتغال، حدود 5 میلیارد تومان برای طراحی و استقرار سامانه جامع آمار و اطلاعات بازار کار پیش بینی شده است.

در راستای حمایت از توسعه مشاغل خانگی نیز بالغ بر 3 میلیارد تومان و برای راهبری و حمایت از توسعه کارآفرینی حدود 1.5میلیارد تومان پیش بینی شده است.

در لایحه بودجه کل کشور به منظور کمک به کسب و کارهای اقتصادی خرد، کوچک و متوسط بالغ بر 6 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

در بودجه سال آینده در راستای حمایت از طرح اشتغال فراگیر 5 میلیارد و 800 میلیون تومان و به منظور طرح حمایت از اشتغال روستایی و عشایری 5 میلیارد و 300 میلیون تومان از سوی دولت در نظر گرفته شده است.همچنین بودجه توسعه و توانمندسازی تعاونی ها نیز در لایحه حدود54 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchz6nk.23nvmdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما