تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
جالب است ۰
معاون سازمان خصوصی سازی از تلاش برای واریز نوبت دوم سود نقدی مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: امروز جلسه‌ای درخصوص سهام عدالت در این سازمان برگزار خواهد شد.
تلاش برای توزیع نوبت دوم سود مجامع امسال سهام عدالت در دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،داوود خانی معاون سازمان خصوصی سازی از تلاش برای واریز نوبت دوم سود نقدی مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: امروز جلسه‌ای درخصوص سهام عدالت در سازمان خصوصی‌سازی برگزار خواهد شد که در صورت امکان بازگشایی سامانه سهام عدالت برای دریافت کدهای شبا می‌توان از زمان و میزان دقیق توزیع سهام سود سهام عدالت در بهمن ماه امسال بیان کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش روز سبد سهام شرکت‌های بورسی و غیر بورسی سهام عدالت در حالی با افت معنی داری به 99 هزار و 419 میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده که تا کنون سود نقدی مجامع دوره مالی 96 برای حدود 5 میلیون و 400 هزار نفر از مالکان این دارایی مالی شامل مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی واریز شده است.

سود نقدی توزیع شده میان این مشمولان معادل با 175 هزار تومان برای هر یک از دارندگان برخوردار از سهام عدالت یک میلیون تومانی بوده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjyaex.uqeyhzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما