تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷
جالب است ۰
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی و تسهیلات بانکی، هم اکنون طرح‌های فعال در اولویت دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند و سپس طرح‌های نیمه فعال و طرح‌های ایجادی در اولویت هستند.
به دلیل محدودیت تسهیلات اجرای طرح‌ها اولویت‌بندی شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، عیسی منصوری در جمع صاحبان طرح‌های تولیدی شهرستان اهر با اشاره به استعدادها و قابلیت‌های صنایع دستی این منطقه گفت: با وجود اینکه آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های مهم تولید فرش و صنایع دستی در کشور است، اما حضور کم‌رنگی در بازارهای جهانی دارد و باید با برندسازی مناسب و ارتقای کمی و کیفی تولیدات، حضور در بازارهای جهانی و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را را تقویت کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی راه‌اندازی طرح‌های بزرگ در مناطق کمتر توسعه یافته به جهت نبود زیرساخت‌های لازم میسر نبوده و باید تلاش کنیم طرح‌های زودبازده متداول در هر منطقه‌ای از جمله حوزه خدمات، گردشگری، صنایع دستی و کارهای سنتی و محصولات کشاورزی و فرآورده های لبنی و دامی توسعه دهیم.

منصوری با تأکید بر اینکه با اعطای تسهیلات بانکی اشتغال محقق نمی‌شود، گفت: باید ابتدا زمینه‌های اشتغال را با خود اتکایی و کارهای ابتکاری که نیاز به کمترین سرمایه دارد خودمان فراهم کنیم و در صورت موفقیت برای توسعه آن از تسهیلات بهره‌مند شویم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: شهرستان‌ها برنامه‌ای متناسب با نیازها و قابلیت‌های منطقه را به عنوان برنامه توسعه‌ای اشتغال تعریف کنند و با آسیب شناسی موانع و مشکلات این موارد را با مشارکت مردم و مسئولان احصاء کنند و قطعا وزارت تعاون آماده همراهی با کارآفرینان در توسعه و تقویت این موارد با سازو کارهای حیطه وظایف این وزارتخانه است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcds90s.yt0jo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین