تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
جالب است ۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:این روزها اصلی ترین معضل دولت آشفتگی های موجود در بازار است که به نوعی باعث سخت تر شدن زندگی مردم شده، به همین دلیل تمام تمرکز خود را گذاشته ایم تا از طریق کنترل بازار و نوسانات موجود قیمتی، زندگی بهتر و راحت تری را برای مردم فراهم کنیم.
دولت همه تمرکز خود را بر حل آشفتگی های بازار گذاشته است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، رضا رحمانی گفت: برای حل نوسانات و تنظیم بازار مذاکراتی در دست انجام است تا هرچه زودتر اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی افزود: در خصوص کنترل بازار مذاکرات زیادی صورت گرفته و قرار شده است مسئولان مربوطه در زمینه قانونمند کردن معاملات و نیز ثبات نرخ کالاها تمام تلاش خود را به کار گیرند.
رحمانی ادامه داد: یکی از صحبت های انجام شده در این زمینه، نظارت بر مجموعه اقداماتی است که باید در تولید و تامین مواد اولیه تا فرآیند عرضه به بازار به کار گرفته شود که به طور حتم در این خصوص تمهیدات ویژه ای اتخاذ خواهد شد.
وزیر صنعت با بیان اینکه اصناف از جمله اقشاری هستند که می توانند کمک شایانی به تعادل قیمت ها و بهبود روند معاملات بازار داشته باشند، گفت: اصناف در این زمینه باید ضمن اتحاد با یکدیگر، همکاری های لازم برای برطرف کردن مشکلات موجود در بازار را داشته باشند تا بتوان از این طریق شاهد کنترل نوسانات قیمتی موجود در بازار باشیم.
این مصاحبه با وزیر صنعت روز پنجشنبه 24 آبان ماه جاری در حاشیه جلسه کارگروه تامین مواد اولیه پوشاک در تهران انجام شد؛ در این جلسه حواله پارچه جین(مواد اولیه) به قیمت 39هزار و 600 تومان (حدود 20 هزارتومان زیر نرخ بازار) در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت.
به گفته محمد توکلی دبیر کارگروه تامین مواد اولیه پوشاک در تهران طی روزهای آینده مقرر است پارچه های شلواری، پیراهنی و ... نیز با قیمت مدیریت شده و زیر نرخ بازار در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb95bf.rhbz8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما