تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴
جالب است ۰
دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی خبر داد:

تمدید کارت‌های اعتباری در دست بررسی

پیشنهاد افزایش مبلغ کارت هدیه
دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به اینکه تمدید کارت های اعتباری در دست بررسی است، گفت: پیشنهاد افزایش مبلغ کارت هدیه آماده ارائه به بانک مرکزی است.
تمدید کارت‌های اعتباری در دست بررسی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدرضا جمشیدی درباره برخی اخبار در خصوص تمدید تاریخ انقضاء کارت های اعتباری، اظهار داشت: از آنجایی که این کارت ها وارداتی و هزینه زا است، پشنهاد داده شد که تاریخ انقضاء این کارت‌ها تمدید شود تا نیاز به تغییر این کارت ها پس از 5 سال نباشد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در مرحله پیشنهاد و بررسی است، گفت: اما از نظر مبلغ و افزایش سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز پیشنهادی است که آماده ارائه به بانک مرکزی است و در جلسه مدیران عامل بانک ها مطرح شد.

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی درباره حداکثر مبلغ کارت های هدیه، توضیح داد: اگر خطری متوجه کارت های هدیه است، این خطر بری تمامی کارت های اعتباری است و پیشنهاد افزایش سقف کارت های هدیه، پس از بررسی مباحث امنیتی ارائه شده است.

به گفته جمشیدی، برهمین اساس هیچ خطری برای افزایش سقف برداشت این کارت ها احساس نمی شود و از نظر امنیتی مورد بررسی قرار گرفته است. وی افزود: در صورت موافقت مدیران عامل بانک های خصوصی و دولتی با این طرح، این پشنهاد به بانک مرکزی ارائه خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcezz8x.jh8fxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین