تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲
جالب است ۰
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

استخدام فرزندان بازنشستگان کشوری

در صورت استخدام صندوق حتما از فرزندان بازنشستگان بهره مند خواهیم شد.
استخدام فرزندان بازنشستگان کشوری
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،جمشید تقی زاده در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، افزود: سامانه ای در صندوق بازنشستگی ایجاد شده تا چنانچه استخدامی در این صندوق انجام شود از میان فرزندان بازنشستگان باشد و از ثبت نام های صورت گرفته مشخص شد که بیش از 250 فرزند بازنشستگان دارای مدرک دکتری و 80 نفر نیز فوق لیسانس دارند.

وی افزود: به بازنشستگان قول می دهم تا در صورت استخدام، فرزندان آنها با صندوق مشغول بکار شوند چرا که حق آنهاست.

تقی زاده در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: سعی ما این است که دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین لایحه ای بیاورد تا هر خدمت و حقوقی که به افراد شاغل داده می‌شود شامل حال بازنشستگان نیز باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به اینکه ورزش باعث افزایش امید به زندگی بازنشستگان می‌شود ما در راستای برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی بازنشستگان اقدام می کنیم و این کار را ادامه می دهنیم.

وی از وزیر ورزش درخواست کرد تا فدراسیون ورزش های بازنشستگان کشوری را ایجاد کند تا بتوانیم همانند ورزش کارگری که فدراسیون دارند ما نیز ورزش بازنشستگان کشوری را زیر نظر باشگاههای  بزرگ کشور انجام دهیم و این افراد نیز بتوانند در مسابقات داخلی و بین المللی شرکت کنند.

تقی زاده گفت: با توجه به این تا 30 سال آینده یک سوم جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دهند به همین دلیل قصد داریم مجموعه های ورزشی را خاص بازنشستگان تشکیل دهیم به طوری که از مالیات و شرکت ها در جهت ایجاد باشگاههای ورزشی در مجموعه های دهکده های سلامت ایجادکنیم.

وی با اشاره به اینکه 6 هزار نفر مسابقات را انجام داده اند گفت: از میان آنها 455 بازنشسته به مرحله نهایی رسیدند که امروز نفرات اول تقدیر می شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین در خصوص وضعیت درمانی بازنشستگان کشور نیز اظهار داشت: تمام تلاش و هدف ما و اعضای هیئت مدیره این است که خدمات درمانی ویژه ای را به بهترین نحو به بازنشستگان ارائه دهیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjaoet.uqeiazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما