تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
جالب است ۰
مشمولین سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت شماره شبای خود نشده اند، تا پایان مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه سهام عدالت نسبت به ثبت آن اقدام کنند.
پرداخت سود مشمولین سهام عدالت تا پایان آبان ماه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،واریز سود سهام عدالت از جمله موضوعاتی است که همواره سازمان خصوصی سازی به عنوان متولی امر نسبت به آن اطلاع رسانی کرده است.

در جدیدترین اقدام این سازمان افرادی که موفق به ثبت نام در دوره‌های پیشین برای دریافت سود سهام عدالت نشده اند از نیمه نخست شهریور ماه تا آخرین روز از مهر ماه فرصت ثبت نام مجدد دارند.

پس از ورود شماره شبا در سامانه، بانک مرکزی نسبت به راستی آزمایی آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد، که در صورت تایید نشدن به مشمولین اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است سازمان خصوصی‌سازی مشمولان را به 20 گروه دسته‌بندی و به ترتیب سود سهام عدالت را به حساب آن‌ها واریز خواهد کرد.

سید جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی ، در خصوص سود ثبت نام کنندگان جدید شماره شبا گفت: سود افرادی که شماره شبای خود را تا پایان مهر ماه وارد می‌کنند، تا حدود 20 روز پس از ان از سوی بانک مرکزی راستی آزمایی شده و پس از صحت راستی آزمایی تا پایان آبان ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واریز سود سهام عدالت افرادی که زودتر اقدام به وارد کردن شماره‌ی شبا خود کرده اند، گفت: سود افراد آماده است و واریزی‌ها به صورت گروهی برای تمام افراد صورت می‌گیرد.

سبحانی در خصوص سود سال 96 گفت: سود این سال برای آنکه 24 شرکت مجمع آن تشکیل نشده، همچنان مشخص نیست.

وی در خصوص سود افرادی که ثبت نام نکرده اند، اظهار کرد: به موجب مصوبه شورای اصل 44 خصوصی سازی، وزارت اقتصاد موظف شده سود این افراد را در جایی تبدیل به سرمایه گذاری یا سپرده گذاری کنند تا تبدیل به سود مضاعف شود.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: مطالعات مربوطه در خصوص طریقه سرمایه گذاری بر روی آن‌ها مدتی است که از سوی این سازمان آغاز شده و نتایج این مطالعات تا اوایل آبان ماه اعلام خواهد شد.

سبحانی خاطر نشان کرد: طبیعی است که افرادی که پس از مهر ماه شماره شبای خود را وارد کنند، سود خود را در مدت زمان مذکور دریافت نمی‌کنند و دریافت سود پس از سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbswbf.rhbs8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما