تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۵
جالب است ۰
مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا، از آزادراه شرق اصفهان بازدید و در جریان روند کار این پروژه قرار گرفت.
بازدید مهندس آذروش از روند اجرای عملیات آزادراه شرق سپاهان
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتیه صبا، در جریان این بازدید آخرین وضعیت پیشرفت کار در نقاط مختلف این آزادراه از سوی مدیران این پروژه تشریح شد و مهندس آذروش  با حضور در بخش هایی از آزادراه، مراحل پیشرفت کار را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا،ضمن تشکر از پیمانکاران، مشاورین و مدیران شرکت آزادراه شرق سپاهان و با اشاره به پیشرفت چشمگیر عملیات اجرایی، گفت: خوشبختانه روند اجرای عملیات به خوبی در حال پیشرفت است و تمام سعی ما بر این خواهد بود تا موانع احتمالی را از سر راه این پروژه برداریم.

وی افزود:  امیدواریم پس از برطرف شدن موانع و اخذ مجوز از هیئت امناء صندوق بازنشستگی کشوری امکان تامین مابقی منابع مالی برای این پروژه ملی فراهم شود.

مهندس آذروش تصریح کرد: از ویژگی های این پروژه ملی، سهولت تردد ناشی از سرعت مطلوب با حفظ ایمنی، کاهش ۷۵ دقیقه ای زمان و کاهش ۲۵ کیلومتری طول مسیر ترانزیت تهران – اصفهان می باشد که بار ترافیکی شهر اصفهان را نیز کاهش می دهد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، با بیان اینکه پروژه آزادراه کمربندی شرق اصفهان با هدف تکمیل کریدور اصلی آزادراه شمال- جنوب کشور تعریف شده است، اظهار کرد: این آزادراه به طول کلی ۹۳ کیلومتر به صورت ۶ باند در ۳ قطعه اجرایی تعریف گردید که قطعات اول و دوم آن به طول ۶۳ کیلومتر و با مشارکت ۷۰ درصدی شرکت آزادراه شرق سپاهان(به نمایندگی از هلدینگ آتیه صبا) در دست احداث است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccomq1.2bqpo8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین